ما زنده به آنیم که آرام نگیریم         موجیم، که آسودگی ما عدم ماست!

ما زنده به آنیم که آرام نگیریم موجیم، که آسودگی ما عدم ماست!

یادداشت های فنی، خاطره، آرزوها، آمال، شنیده ها و هر آنچه بشه گفت!
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم         موجیم، که آسودگی ما عدم ماست!

ما زنده به آنیم که آرام نگیریم موجیم، که آسودگی ما عدم ماست!

یادداشت های فنی، خاطره، آرزوها، آمال، شنیده ها و هر آنچه بشه گفت!

منت خدای را عز و جل ....

منت خدای را عز و جل که طاعتش موجب قربت است و به شکر اندرش مزید نعمت... 

امروز نتایج آزمون دکتری رو دادن و مثه همیشه خدا منو مورد لطف خودش قرار داد و یه بار دیگه بهم نشون داد که دیدی!!! (اینجاش یه مساله ای هست بین من و خود خدا..شرمنده که بیشتر نمی شه توضیح داد)  

به هر تقدیر یه پرده دیگه تو زندگی ما شروع شد و امید دارم که بتونم شکر نعمت رو به جا بیارم.... 

البته فردا هم روزی بسیار ویژه است....غزل فردا میاد....قدمش خیره ...یکی از نشونی هاش رو هم امروز فرستاد... 

خدایا هر چی می دی لطفه،  هر چی هم نمی دی خیره....شکرت

تو نیکی میکن و در آمازون انداز!

روزی روبرت دو ونسنزو Robert de Vincenzo ، گلف باز بزرگ آرژانتینی پس از بردن مسابقه و دریافت چک قهرمانی لبخند بر لب در مقابل دوربین خبرنگاران وارد رختکن باشگاه می شود تا آماده رفتن شود. پس از ساعتی، او داخل پارکینگ تک و تنها به طرف ماشینش می رفت که زنی به وی نزدیک می شود. زن پیروزیش را به او تبریک می گوید و سپس عاجزانه می افزاید که پسرش به خاطر ابتلا به بیماری سخت مشرف به مرگ است و او قادر به پرداخت حق ویزیت دکتر و هزینه بالای بیمارستان نیست.

دو نسنزو تحت تاثیر حرف های زن قرار می گیرد، قلمی از جیبش بیرون می آورد، چک مسابقه را در وجه وی پشت نویسی می کند و در حالی که آن را توی دست زن می فشارد،  می گوید: «برای فرزندتان سلامتی و روزهایی خوش آرزو میکنم.»           
یک هفته پس از این واقعه دو ونسنزو در یک باشگاه روستایی مشغول صرف ناهار بود که یکی از مدیران عالیرتبه انجمن گلف بازان حرفه ای به میز او نزدیک می شود و می گوید: «هفته گذشته چند نفر از بچه های مسئول پارکینگ به من اطلاع دادند که شما در آنجا پس از بردن مسابقه با زنی صحبت کرده اید.» دو ونسنزو سرش را به علامت تایید تکان می دهد. مدیر عالیرتبه در ادامه سخنان خود می گوید: «می خواستم به اطلاعتان برسانم که آن زن یک کلاهبردار است. او نه تنها بچه مریض و مشرف به موت ندارد، بلکه ازدواج هم نکرده. او شما را فریب داده، دوست عزیز.»

دو ونسنزو می پرسد: «منظورتان این است که مریضی یا مرگ هیچ بچه ای در میان نبوده است؟»

«بله، همین طور است.»

دو ونسنزو می گوید: «در این هفته، این بهترین خبری است که شنیدم.»

 

انتشار هفتمین ویرایش آمادگی آزمون PMP توسط موسسه Rita Mulcahy

هفتمین ویرایش آمادگی آزمون PMP در ژولای 2011 توسط موسسه Rita Mulchay (خدایش رحمت کند) برای کسانی که قصد شرکت در آزمون بعد از تاریخ 30 آگوست 2011 را دارند منتشر شده است.این کتاب در واقع همان موضوعات ویرایش چهارم PMBOK را به تفصیل و شرح بیشتری ارایه می دهد و نکات آزمون و سوالات مشابه آزمون را در خود جای داده است. تغییرات کوچکی قرار است بعد از تاریخ30 آگوست در آزمون داده شود و همانطور که می دانید بحث اخلاق حرفه ای و مسوولیت اجتماعی در دل سوالات حوزه های دانشی مطرح می شود و سوال مستقیم در این مورد مطرح نمی شود.

کسانی که خودشون رو دارن آماده می کنند زیاد نگران نباشند چون تغییرات زیاد پیچیده نیست و با خوندن همین کتاب و PMBOK شانس قبولی زیادی دارند.

خبر (متقاضیان اشتغال ساکن استان بوشهر)

سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرِژی پارس با همکاری مراکز آموزشی فنی و حرفه ای استان بوشهر، سه دوره آموزشی جهت بکارگیری جوانان بومی استان بوشهر در فازها و پروژه های پارس جنوبی را برگزار می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، در دومین دور آموزش نیروهای بومی جویای کار استان بوشهر، سه دوره آموزشی «برق صنعتی»، «لوله کشی صنعتی» و «جوشکاری صنعتی» در مراکز آموزشی فنی و حرفه ای سراسر استان بوشهر برگزار می شود

نام نویسی در این دوره ها تا 18 شهریور سال جاری در مراکز آموزشی فنی و حرفه ای شهرهای بوشهر، دشتستان، دشتی، کنگان، گناوه و دیلم انجام می شود.

لازم می دانم به نوبه خودم از همه کسانی که باعث و بانی این کار شدند و از این ایده حمایت کردند و آقای مهندس جعفری مدیر بسیار خوشفکر استاندارها و کیفیت سازمان مطقه وی‍ژه که مجری این کار است، تشکر کنم.

سخنان پند آموز

بعضی وقت‌ها زندگی مثل سنگ توی سر شما می‌کوبد ولی شما ایمانتان را از دست ندهید. من مطمئن هستم تنها چیزی که باعث شد من در زندگی ام همیشه در حرکت باشم این بود که من کاری را انجام می‌دادم که واقعاً دوستش داشتم.

(استیو جابز مدیر عامل و موسس اپل، پیکسار و ...)